Regulamin

spółki handlowe DOPPLER CZ, spol. s.r.o. na podstawie Trocnovská 70, 374 01 Trhové Sviny

numer identyfikacyjny: 16190963, spółka zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym w sądzie rejestrowym w Czeskich Budziejowicach, dział C, wpis 10446

do sprzedaży towarów za pośrednictwem Internetu


  1. Postanowienia wstępne i zawiadomienie wstępne
  2. Konto użytkownika
  3. Zawarcie umowy kupna
  4. Cena produktu i warunki płatności
  5. Anulowanie zamówienia i odstąpienie od umowy kupna, wymiana
  6. Przygotowanie i dostawa towaru
  7. Odpowiedzialność za wady, gwarancja, serwis
  8. Inne prawa i obowiązki stron umowy
  9. Ochrona danych osobowych
  10. Dostawa
  11. Rozstrzyganie sporów, zasady rozpatrywania reklamacji
  12. Postanowienia końcowe

Postanowienia wprowadzające i powiadomienie wprowadzające

1.1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „regulaminem”) firmy handlowej DOPPLER CZ, spol. s. r. o. z siedzibą pod adresem Trocnovská 70, 374 01 Trhové Sviny, numer identyfikacyjny: 16190963, zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym w sądzie rejestrowym w Czeskich Budziejowicach, sekcja C, wkład 10446 (zwana dalej „sprzedawcą”) wzajemne prawa i obowiązki stron umowy powstałe w związku lub na podstawie umowy kupna (zwanej dalej „umową kupna”) zawartą pomiędzy sprzedającym a inną osobą fizyczną lub osobę prawną (zwaną dalej „kupującym”) za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawcy. Sklep internetowy prowadzony jest przez sprzedawcę pod adresem internetowym www.doppler.cz, za pośrednictwem interfejsu internetowego (zwanego dalej „interfejsem internetowym sklepu”).

1.2. Warunki handlowe regulują ponadto prawa i obowiązki stron umowy podczas korzystania ze strony internetowej sprzedawcy znajdującej się pod adresem www.doppler.cz (zwanej dalej „stroną internetową”) i innych powiązanych stosunków prawnych.

1.3. Postanowienia odbiegające od warunków handlowych mogą być negocjowane w umowie kupna. Odmienne postanowienia umowy kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami warunków handlowych.

1.4. Regulamin stanowi integralną część umowy kupna. Umowa kupna i warunki handlowe są sporządzone w języku czeskim. Umowę kupna można zawrzeć w języku czeskim.

1.5. Treść regulaminu może zostać zmieniona lub uzupełniona przez sprzedawcę. Niniejsze postanowienie nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.

1.6. Sprzedawca zwraca uwagę, że nie weryfikuje, czy zamieszczone przez Konsumenta opinie i rekomendacje dotyczące oferowanego towaru w Serwisie zostały faktycznie przez niego zakupione lub faktycznie wykorzystane. Sprzedawca podjął kroki w celu przyjęcia raportów o fałszywych referencjach lub poleceniach; dokona oceny otrzymanych sugestii i w przypadku podejrzenia, że ​​przekazane przez Konsumenta opinie lub rekomendacje są fałszywe, usunie takie referencje lub rekomendacje i nie będzie ich dalej publikować. Sugestie dotyczące fałszywych recenzji i rekomendacji uznawane są za reklamację zgodnie z art. 11.4 niniejszego regulaminu.

1.7. Sprzedawca uprzedza kupującego, że w przypadku udzielenia przez niego rabatu na towar, ceną sprzedaży, która wskazana jest na stronie internetowej jako pierwotna (tj. cena przed rabatem), jest najniższa cena towaru od co najmniej ostatnich 30 dni przed przyznaniem rabatu, lub od chwili, gdy sprzedawca zaczął oferować towar, lub od chwili udzielenia pierwszego rabatu, jeżeli sprzedawca stopniowo zwiększał rabat (wszystko w rozumieniu §12a ustawy o ochronie konsumentów); o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie dotyczy towarów łatwo psujących się oraz towarów o krótkim terminie przydatności do spożycia.

Konto użytkownika

2.1. Na podstawie rejestracji kupującego na stronie internetowej kupujący może uzyskać dostęp do jej interfejsu użytkownika. Za pośrednictwem swojego interfejsu użytkownika kupujący może zamówić towar (zwany dalej „kontem użytkownika”).

2.2. Kupujący podczas rejestracji w serwisie i przy składaniu zamówienia ma obowiązek podania wszystkich danych w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą. Kupujący zobowiązany jest do aktualizacji danych podanych w koncie użytkownika w przypadku jakiejkolwiek zmiany. Dane podane przez kupującego w koncie użytkownika oraz przy zamawianiu towaru są przez sprzedawcę uważane za prawidłowe.

2.3. Dostęp do konta użytkownika jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący zobowiązany jest zachować w tajemnicy informacje niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta użytkownika i przyjmuje do wiadomości, że sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie tego obowiązku przez kupującego.

2.4. Kupujący nie jest uprawniony do zezwalania na korzystanie z konta użytkownika osobom trzecim.

2.5. Sprzedawca może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza jeśli kupujący naruszy swoje obowiązki wynikające z umowy kupna (w tym regulaminu).

2.6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, zwłaszcza w związku z niezbędną konserwacją sprzętu i oprogramowania sprzedającego, lub niezbędną konserwację sprzętu komputerowego i oprogramowania stron trzecich.

Zawarcie umowy kupna

3.1. Interfejs internetowy sklepu zawiera zestawienie towarów oferowanych do sprzedaży przez sprzedawcę, wraz z cenami poszczególnych oferowanych towarów. Ceny oferowanych towarów podane są z uwzględnieniem podatku od towarów i usług oraz wszelkich opłat z nim związanych. Oferta sprzedaży towarów oraz ceny tych towarów obowiązują tak długo, jak długo są wyświetlane w interfejsie internetowym sklepu. Niniejsze postanowienie nie ogranicza możliwości zawarcia przez sprzedającego umowy kupna na indywidualnie ustalonych warunkach. Wszystkie oferty sprzedaży towarów umieszczone w interfejsie internetowym sklepu są niewiążące i sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna dotyczącej tych towarów.

3.2. Interfejs internetowy sklepu zawiera również informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru. Informacje o kosztach związanych z opakowaniem i dostawą towaru podane w interfejsie internetowym sklepu obowiązują tylko w przypadku, gdy towar jest dostarczany na terytorium Republiki Czeskiej.

3.3. W celu zamówienia towaru Kupujący wypełnia formularz zamówienia w interfejsie internetowym sklepu. Formularz zamówienia zawiera przede wszystkim informacje o:

  •           zamówiony towar (zamówiony towar Kupujący „wkłada” do elektronicznego koszyka interfejsu internetowego sklepu),
  •           sposób zapłaty ceny zakupu towaru, informację o wymaganym sposobie dostawy zamówionego towaru oraz
  •           informacja o kosztach związanych z dostawą towaru (zwane dalej łącznie „zamówieniem”).

3.4. Kupujący przed wysłaniem zamówienia do Sprzedającego ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych wprowadzonych przez Kupującego w zamówieniu, mając także na uwadze możliwość wykrycia i poprawienia przez Kupującego błędów, jakie nastąpiły przy wprowadzaniu danych do zamówienia. Kupujący wysyła zamówienie do sprzedającego poprzez kliknięcie przycisku „ZAMÓW” (czyli w rozumieniu §1826a ust. 2 Kodeksu cywilnego, że zobowiązuje się złożyć zamówienie i zapłacić za oferowany towar). Dane podane w kolejności są przez sprzedawcę uważane za prawidłowe. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia sprzedawca potwierdzi kupującemu to otrzymanie pocztą elektroniczną na adres e-mail kupującego podany w interfejsie użytkownika lub w zamówieniu (zwany dalej „adresem e-mail kupującego ”).

3.5. Sprzedający ma zawsze prawo, w zależności od charakteru zamówienia (ilość towaru, wysokość ceny zakupu, szacunkowe koszty wysyłki), poprosić kupującego o dodatkowe potwierdzenie zamówienia (na przykład pisemnie lub telefonicznie).

3.6. Stosunek umowny pomiędzy sprzedającym a kupującym zostaje nawiązany poprzez doręczenie potwierdzenia przyjęcia zamówienia (akceptacji), które sprzedawca przesyła kupującemu pocztą elektroniczną na adres e-mail kupującego.

3.7. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że sprzedający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna, zwłaszcza z osobami, które wcześniej w sposób istotny naruszyły umowę kupna (w tym warunki handlowe).

3.8. Kupujący wyraża zgodę na korzystanie przy zawieraniu umowy kupna ze środków porozumiewania się na odległość. Koszty poniesione przez kupującego w związku z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) pokrywa sam kupujący.

Cena produktu i warunki płatności

4.1. Cena towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową kupna mogą zostać zapłacone przez kupującego sprzedającemu w następujący sposób:

gotówką w siedzibie Sprzedającego pod wskazanym adresem Trocnovská 70, 374 01 Trhové Sviny;

gotówką przy odbiorze w miejscu wskazanym przez kupującego w zamówieniu;

bezgotówkowo z góry przelewem na konto sprzedającego č.  2112448677/2700, prowadzony w UniCredit Bank, oddział w Czeskich Budziejowicach (zwany dalej „kontem sprzedającego”)

Zapewnia nam płatności bezgotówkowe online Bramki płatności ComGate. Dostawca usług, ComGate Payments, a.s., jest licencjonowaną instytucją płatniczą działającą pod nadzorem Narodowego Banku Czeskiego. Płatności dokonywane za pośrednictwem bramki płatniczej są w pełni zabezpieczone, a wszystkie informacje szyfrowane.

Płatność kartą kredytową

Najszybszy sposób płatności online. W interfejsie bramki płatniczej ComGate podajesz numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC – trzy cyfry znajdujące się na pasku podpisu na odwrocie karty. Całość zabezpieczona jest standardem 3D Secure, dlatego prawdopodobnie zostaniesz poproszony o podanie kodu numerycznego, który otrzymasz SMS-em ze swojego banku.

Płatność przelewem bankowym

Natychmiastowa płatność za pośrednictwem bankowości internetowej. Bramka płatnicza ComGate przekierowuje Cię do bankowości internetowej, gdzie logujesz się w zwykły sposób i potwierdzasz przygotowane już zlecenie płatnicze. 

Po zakończeniu płatności zostaniesz przekierowany z powrotem do sklepu. Płatność zostaje natychmiast potwierdzona, niezwłocznie przystąpimy do realizacji zamówienia.

Skontaktuj się z operatorem bramki płatniczej

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

4.2. Wraz z ceną zakupu kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu również koszty związane z opakowaniem i dostawą towaru. O ile wyraźnie nie określono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z pakowaniem i dostawą towaru.

4.3. W przypadku płatności gotówką lub za pobraniem cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest płatna przed wysyłką towaru do kupującego.

4.4. W przypadku płatności bezgotówkowej kupujący zobowiązany jest zapłacić cenę zakupu towaru wraz ze wskazaniem zmiennego symbolu płatności. W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek zapłaty ceny zakupu przez kupującego zostaje spełniony w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na koncie sprzedającego.

4.5. Wszelkie rabaty od ceny towaru udzielone kupującemu przez sprzedającego nie łączą się ze sobą.

4.6. Jeżeli jest to zwyczajowo przyjęte w obrocie handlowym lub jeżeli przewidują to powszechnie obowiązujące przepisy prawa, sprzedający wystawi kupującemu dokument podatkowy – fakturę, dotyczącą płatności dokonanych na podstawie umowy kupna. Sprzedawca jest płatnikiem podatku VAT. Sprzedający wystawia kupującemu fakturę zaliczkową przed wysłaniem towaru i przesyła ją w formie elektronicznej na adres e-mail kupującego. Oryginał dokumentu podatkowego – faktury Kupujący otrzyma wraz z zamówionym towarem.

Anulowanie zamówienia, odstąpienie od umowy zakupu, wymiana

5.1. W przypadku umów zawieranych na odległość (na odległość) kupujący będący konsumentem (osoba fizyczna nie będąca przedsiębiorcą) może odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Jeżeli nie określono inaczej, termin kończy się po upływie czternastu dni od dnia zawarcia umowy. . Podany termin przeznaczony jest dla kupującego-konsumenta (osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą) w rozsądnym zakresie zapoznania się z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towaru. Kupujący odpowiada wobec sprzedającego za zmniejszenie wartości towaru, które nastąpiło na skutek obchodzenia się z towarem w sposób inny niż było to konieczne do zapoznania się z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towaru.

Jeżeli przedmiotem zobowiązania jest zakup towaru, termin kończy się po upływie czternastu dni od dnia, w którym konsument lub wyznaczona przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik przewozi towar, lub

a) ostatnia sztuka towaru, jeżeli Konsument zamówił w jednym zamówieniu kilka sztuk towaru, które dostarczane są osobno,

b) ostatnia pozycja lub część dostawy towaru składającej się z kilku rzeczy lub części, lub

c) pierwszą dostawę towaru, jeżeli umowa przewiduje regularne dostawy towaru przez uzgodniony okres.

5.2. Kupującemu Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie przed dostawą towaru.

5.3. Odstąpienie od umowy musi zostać przesłane przez kupującego sprzedającemu w określonym powyżej terminie czternastu dni w formie pisemnej lub na adres e-mail sprzedającego: reklamace@doppler.cz lub przekazać w terminie 14 dni od dnia otrzymania. Kupujący Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia od umowy. Dla ułatwienia komunikacji, przy odstąpieniu od umowy wskazane jest podanie daty zakupu lub numeru umowy/dokumentu sprzedaży, danych bankowych oraz wybranej metody zwrotu.

5.4. Sprzedający ma obowiązek zwrócić kupującemu kwotę w pełni odpowiadającą cenie towaru i kosztom jego dostarczenia w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, bez gotówki na rachunek wskazany przez kupującego.

5.5. Najpóźniej w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy kupujący-konsument ma obowiązek odesłać lub przekazać sprzedającemu zakupiony towar. Towar powinien zostać zwrócony sprzedawcy (nie za pobraniem) w stanie kompletnym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu i bez śladów zużycia i uszkodzeń.

5.6. W celu zwrotu towaru prosimy skorzystać z formularza elektronicznego, który Państwo znajdą Tutaj. Po wypełnieniu formularza istnieje również możliwość zamówienia w systemie transportu towaru do nas w korzystnych cenach (nie dotyczy przesyłek ponadgabarytowych - paczki powyżej 2m długości, palety).

5.7. Jeżeli towar ma większe gabaryty, sprzedawca na życzenie klienta może zlecić transport. Cena opłaty za wysyłkę zostanie następnie uwzględniona w skorygowanym dokumencie podatkowym.

Można znaleźć orientacyjny cennik transportu Tutaj.

5.8. Zwracając towar, kupujący ma obowiązek przywrócić towar do stanu pierwotnego; w przeciwnym razie nie przysługuje mu zwrot pełnej ceny zakupu zwracanego towaru. Kupujący ma obowiązek starannie zapakować towar, najlepiej w oryginalne opakowanie, tak aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez przewoźnika przy zwrocie towaru.

5.9. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy: Konsument nie może odstąpić od umowy

 

a) o świadczeniu usług, jeżeli zostały one wykonane w całości; w przypadku świadczenia odpłatnego tylko wtedy, gdy rozpoczęło się za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przedsiębiorca poinformował konsumenta przed zawarciem umowy, że prawo odstąpienia od umowy wygasa poprzez zapewnienie wykonania,

b) o dostawie towarów lub świadczenie usług, których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnych od woli przedsiębiorcy i które mogą wystąpić w okresie do odstąpienia od umowy,

c) o dostawie napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, przy założeniu, że dostawa może nastąpić dopiero po upływie trzydziestu dni i których rzeczywista wartość zależy od wahań rynkowych niezależnych od woli przedsiębiorcy,

d) o dostawę towaru wyprodukowanego według wymagań konsumenta lub dostosowanego do jego osobistych potrzeb,

e) o dostawę towarów łatwo psujących się lub mających krótki termin przydatności do spożycia, a także towarów, które ze względu na swój charakter zostały po dostarczeniu nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami,

f) w sprawie pilnej naprawy lub konserwacji, która ma być wykonana w miejscu wyznaczonym przez konsumenta na jego wyraźne żądanie; nie dotyczy to jednak wykonania innych niż żądane napraw lub dostarczenia rzeczy innych niż części zamienne niezbędne do naprawy lub konserwacji,

g) o dostawę towaru w zapieczętowanym opakowaniu, którego ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie można zwrócić po jego uszkodzeniu przez Konsumenta,

h) o dostarczenie nagrania audio lub wideo albo programu komputerowego w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli Konsument je naruszył,

i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę na ich dostarczanie,

j) o zakwaterowaniu, transporcie rzeczy, wynajmie środków transportu, wyżywieniu lub wykorzystaniu czasu wolnego, jeżeli zgodnie z umową ma ono być wykonane w określonym terminie lub w określonym terminie,

k) zawarta na podstawie aukcji publicznej według innego prawa, przy której Konsument może fizycznie się znajdować, lub

l) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, po rozpoczęciu świadczenia; w przypadku świadczenia odpłatnego, jeżeli rozpoczęło się za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument został poinformowany, że prawo odstąpienia od umowy tym samym wygasa, a przedsiębiorca zapewnił mu potwierdzenie zgodnie z art. 1824a ust. 1 i 2 lub art. 1828 ust. 3 i 4.

5.10. Kupujący może zwrócić towar w sklepie z próbkami sprzedawcy w Trhové Sviny lub wysłać wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy formularz tutaj na nasz adres:

Doppler CZ spol.s.r.o.

Trocnovská 70

37401 Trhové Sviny

5.11. W przypadku zwrotu towaru kupujący ma obowiązek przywrócić towar w miarę możliwości do stanu pierwotnego, tak aby uniknąć pomniejszenia zwracanej kwoty o koszty poniesione na przywrócenie towaru do stanu pierwotnego. Kupujący ma obowiązek opakować zwracany towar w taki sposób, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru Klient opłaca i organizuje wyjazd do Sprzedawcy.

5.12. Towar musi zostać zwrócony sprzedawcy bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od dnia skutecznego odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. W przypadku naruszenia przez kupującego obowiązku określonego w zdaniu poprzednim, sprzedający ma prawo żądać od kupującego zapłaty kary umownej w wysokości 1% (słownie: jeden procent) ceny zakupu towaru która powinna była zostać zwrócona za każdy dzień opóźnienia, jednak maksymalnie do kwoty ceny zakupu będącej ceną tego przedmiotu. Zapis ten nie ma wpływu na prawo do naprawienia szkody spowodowanej naruszeniem obowiązku, za które grozi kara umowna, choćby szkoda przewyższała karę umowną. Towar musi zostać zwrócony sprzedawcy w stanie nieuszkodzonym i niezużytym oraz, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu.

5.13. Po zwróceniu towaru przez kupującego zgodnie z art. 5.3 Regulaminu, sprzedający jest uprawniony do sprawdzenia zwracanego towaru, w szczególności w celu sprawdzenia, czy zwracany towar nie jest uszkodzony, zużyty lub częściowo zużyty .

5.14. W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z art. 5 regulaminu, sprzedający zwróci kupującemu wszystkie środki pieniężne, w tym koszty (poniesione na ten cel) dostawy, bez zbędnej zwłoki, nie później niż czternaście (14 ) dni od skutecznego odstąpienia od umowy, przelewem bezgotówkowym na wskazany przez kupującego rachunek. Sprzedający jest również uprawniony do zwrotu ceny zakupu w gotówce już w momencie zwrotu towaru kupującemu.

5.15. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jeżeli zwrócony przez kupującego towar jest uszkodzony, zużyty lub częściowo zużyty, sprzedającemu przysługuje prawo do naprawienia szkody wyrządzonej kupującemu. Sprzedający ma prawo jednostronnie potrącić roszczenie o zapłatę poniesionej szkody z roszczeniem kupującego o zwrot ceny zakupu. W ten sam sposób sprzedający ma prawo jednostronnie potrącić roszczenie o karę umowną zgodnie z art. 5.10 warunków handlowych z roszczeniem kupującego o zwrot ceny zakupu. Kupujący odpowiada wobec sprzedającego za zmniejszenie wartości towaru powstałe na skutek obchodzenia się z towarem w sposób inny niż było to konieczne do zapoznania się z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi koszty związane ze zwrotem towaru, a w przypadku umowy zawieranej przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość wysokość kosztów związanych ze zwrotem towaru, jeżeli ze względu na ze względu na swój charakter, nie można ich zwrócić zwykłą drogą pocztową.

5.16. Kupujący Konsument ma prawo w terminie 14 dni zwrócić sprzedającemu używany towar, przy czym dostawca ma ponownie prawo do zwrotu kosztów związanych z przywróceniem towaru do stanu pierwotnego. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że koszty te mogą sięgać pełnej ceny towaru.

5.17. Kupujący może odstąpić od umowy poprzez wypełnienie i przesłanie formularza odstąpienia od umowy pojazdu: formularz odstąpienia od umowy.

 

5.18. Jeżeli kupujący chce wymienić nieużywany towar na inny ze względu na niewłaściwy wybór, prosimy o skorzystanie z formularza elektronicznego, który znajdziesz TUTAJ. W uwagach wskaż, jaki towar chcesz wysłać na wymianę. Należy pamiętać, że nawet jeśli kupujący nie ma prawa do wymiany, postaramy się dostosować go do sytuacji.

5.19. W przypadku potwierdzenia wymiany przez sprzedającego, kupujący ma obowiązek przywrócić oryginalny towar do stanu pierwotnego, a następnie starannie go zapakować, najlepiej w oryginalne opakowanie, tak aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transport. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez przewoźnika przy zwrocie towaru.

5.20. W przypadku potwierdzenia wymiany przez sprzedającego według wyboru kupującego:

a) kupujący wysyła towar do wymiany na własny koszt dowolną firmą spedycyjną na nasz adres, jak tylko go otrzymamy, nowy towar zostanie wysłany do Ciebie. Opłata zostanie naliczona tylko za wysyłkę nowego towaru zgodnie z cennikiem wysyłki, który można znaleźć Tutaj.

b) Sprzedawca zorganizuje wymianę dla kupującego za pośrednictwem firmy transportowej na koszt kupującego. Przewoźnik przywiezie nowy towar i przejmie starannie zapakowany towar oryginalny. Kupujący jest odpowiedzialny za stan towaru przekazanego firmie transportowej oraz za wszelkie szkody powstałe z winy przewoźnika. Cennik wysyłki znajdziesz Tutaj.

Przygotowanie i dostawa towaru

6.1. Sposób dostawy towaru ustalany jest przez sprzedawcę, chyba że w umowie kupna określono inaczej. Jeżeli rodzaj transportu jest zakontraktowany na życzenie kupującego, kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym rodzajem transportu.

6.2.Jeżeli zgodnie z umową sprzedaży sprzedający jest zobowiązany dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez kupującego w zamówieniu, kupujący ma obowiązek odebrać towar w momencie dostawy. Jeżeli kupujący nie odbierze towaru przy dostawie, sprzedający ma prawo żądać opłaty za składowanie w wysokości 200 CZK włącznie. VAT (słownie: dwieście koron czeskich) za każdy rozpoczęty dzień kalendarzowy i jednocześnie przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy kupna.

6.3. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest wielokrotne dostarczenie towaru lub w inny sposób niż określono w zamówieniu, kupujący obowiązany jest ponieść koszty związane z powtórną dostawą towaru, lub koszty związane z inną metodą dostawy.

6.4. Kupujący przy odbiorze towaru od przewoźnika ma obowiązek sprawdzić stan opakowania towaru i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek usterek niezwłocznie powiadomić przewoźnika. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania wskazującego na nieuprawnioną ingerencję w przesyłkę, kupujący nie ma obowiązku odbioru przesyłki od przewoźnika. Podpisując list przewozowy, kupujący potwierdza, że ​​przesyłka spełniła wszystkie warunki i wymagania oraz że późniejsze roszczenia z tytułu uszkodzenia opakowania przesyłki nie będą uwzględniane.

6.5. Dodatkowe prawa i obowiązki stron podczas transportu towaru mogą regulować warunki dostawy sprzedającego.

6.6. Kupujący przy odbiorze towaru od przewoźnika ma obowiązek dokładnie sprawdzić dostarczony towar. W przypadku, gdy przesyłka posiada widoczne uszkodzenia, kupujący ma obowiązek nie przyjąć towaru i ma obowiązek zaznaczyć na formularzu dostawy, że nie przyjął towaru ze względu na uszkodzenie towaru. Późniejsze reklamacje produktu powstałe w związku z transportem nie będą uwzględniane.

6.7. Dostawa za pośrednictwem przewoźników zewnętrznych i czas dostawy zwykle 2-7 dni kalendarzowych.

Odpowiedzialność za wady, gwarancja

7.1. Prawa i obowiązki stron umowy w zakresie odpowiedzialności sprzedawcy za wady, w tym odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi, regulują odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy (w szczególności przepisy art. 612 i nast. Kodeksu cywilnego).

7.2. Sprzedający odpowiada wobec kupującego za to, że rzecz sprzedana jest zgodna z umową kupna, a w szczególności za to, że jest wolna od wad. Zgodność z umową kupna oznacza, że ​​rzecz sprzedawana ma wymaganą umową jakość i właściwości użytkowe, opisane przez sprzedawcę, producenta lub jego przedstawiciela albo oczekiwane na podstawie prowadzonej przez nich reklamy, albo jakość i właściwości użytkowe typowe dla rzeczy tego rodzaju, które spełniają wymogi przepisów prawnych, są odpowiednią ilością, miarą lub wagą i odpowiadają celowi, jaki rzecz podaje sprzedawca lub do jakiego rzecz jest zwykle używana.

7.3. W przypadku, gdy rzecz w momencie przejęcia przez kupującego jest niezgodna z umową kupna (zwaną dalej „sprzeczną z umową kupna”), ​​kupujący ma prawo do zlecenia sprzedającemu nieodpłatne i bez zbędnej zwłoki przywrócenie rzeczy do odpowiedniego stanu zgodnie z umową kupna, zgodnie z żądaniem kupującego, poprzez wymianę rzeczy lub jej naprawę; jeżeli takie postępowanie nie jest możliwe, kupujący może żądać rozsądnej obniżki ceny rzeczy lub odstąpić od umowy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy kupujący wiedział o naruszeniu umowy kupna przed przejęciem rzeczy lub sam spowodował naruszenie umowy kupna. Za sprzeczność z umową kupna, która ujawni się w ciągu dwunastu (12) miesięcy od dnia odbioru rzeczy, uważa się sprzeczność istniejącą w chwili jej odbioru, chyba że stoi to w sprzeczności z naturą rzeczy lub zostanie udowodnione, że jest inaczej.

7.4. Jeżeli nie jest to rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady, które po przejęciu rzeczy w okresie rękojmi objawiają się naruszeniem umowy kupna.

7.5. Prawa kupującego wynikające z odpowiedzialności sprzedającego za wady, w tym odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi, wykonuje kupujący pod adresem sprzedającego pod adresem Trocnovská 70, 374 01 Trhové Sviny lub pisemnie, telefonicznie lub e-mailem. Obsługa posprzedażowa świadczona jest w danym zakładzie.

7.6  Sprzedawca udziela kupującym gwarancji na sprzedany towar w długości i zakresie zgodnie z niniejszą tabelą oraz na poniższych warunkach:

DOPPLERKNIRPSDERBYBUGATTITAMARISS. OLIVERMANUFAKTUR
PODUSZKI3* LATA2 LATA
SŁONECZNIKI3/5* LAT5 lat2 LATA
AKCESORIA3* LATA5 lat2 LATA
MEBLE3/5* LAT2 LATA
PARASOLE3/5* LAT5 lat2 LATA2 LATA2 LATA2 LATA5 LAT
OFERTA GASTRO6**mies.6**mies.6**mies.6**mies.6**mies.6**mies.

* Na wybrane produkty gwarancja zostaje przedłużona do 5 lat. Dotyczy to parasoli Carbonsteel i Flipback, pokrowców na parasole z tkaniny LIKA-TEX i Protect (parasole Protect i Expert z nogą boczną)

** Powyższa gwarancja dotyczy wyłącznie użytku prywatnego. Na towar oznaczony jako nadający się do użytku w gastronomii obowiązuje 6-miesięczna gwarancja w przypadku użytku handlowego i biznesowego. Brak tego oznaczenia oznacza, że ​​towar nie nadaje się do tego celu i nie udziela się gwarancji do użytku biznesowego i komercyjnego. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Warunki.

 7.7 Kupujący ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie bez zbędnej zwłoki, jeżeli mógł ją wykryć w trakcie terminowej kontroli i wystarczającej staranności.

W tym terminie kupującemu-konsumentowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji i według własnego wyboru żądania usunięcia wady stanowiącej istotne naruszenie umowy (niezależnie od tego, czy wada jest usuwalna czy nieusuwalna):

  •          usunięcie wady poprzez dostarczenie nowej rzeczy bez wady albo poprzez dostarczenie brakującej rzeczy;
  •          bezpłatne usunięcie wady w drodze naprawy;
  •          rozsądną zniżkę od ceny zakupu,
  •          zwrot ceny zakupu na podstawie odstąpienia od umowy

7.8. Za istotne naruszenie umowy uważa się takie, o którym strona naruszająca wiedziała lub musiała wiedzieć w chwili zawarcia umowy, że druga strona nie zawarłaby umowy, gdyby przewidziała to naruszenie.

7.9 W przypadku wady stanowiącej nieistotne naruszenie umowy (niezależnie od tego, czy wada jest usuwalna, czy nieusuwalna), kupujący-konsument ma prawo do usunięcia wady lub rozsądnej zniżki od ceny zakupu.

7.10 Jeżeli po naprawie wada usuwalna wystąpiła ponownie (trzecia reklamacja z powodu tej samej wady lub czwarta z powodu różnych wad) lub towar ma większą liczbę wad (co najmniej trzy wady jednocześnie), kupujący może skorzystać z prawa prawo do rabatu od ceny zakupu, wymiany towaru lub odstąpienia od umowy.

7.11 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe na skutek normalnego zużycia lub niezastosowania się do instrukcji użytkowania.

7.12 Kupującemu nie przysługują żadne roszczenia ani prawa z tytułu odpowiedzialności za wady towaru zakupionego jako uszkodzony, za te wady, z powodu których towar został przeceniony. Jeżeli towar został sprzedany jako używany, gwarancja dotyczy go jako używanego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Warunki przyjęcia reklamacji

7.13. Kupujący ma obowiązek zgłosić reklamację sprzedającemu lub osobie wyznaczonej do naprawy niezwłocznie po stwierdzeniu wady. Jeżeli uczyni to w formie pisemnej lub elektronicznej, powinien podać swoje dane kontaktowe, opis wady oraz zapytanie o sposób rozpatrzenia reklamacji.

Kupujący powinien zgłosić reklamację w oparciu o poniższy formularz: Formularz skargi

7.14 Kupujący, po zgłoszeniu wady lub bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu wady, ma obowiązek poinformować sprzedawcę o wybranym przez siebie prawie (sposobie załatwienia reklamacji).

7.15 Zmiana wyboru bez zgody sprzedawcy jest możliwa tylko w przypadku, gdy kupujący zażądał usunięcia wady, która okazała się nie do naprawienia.

Jeżeli kupujący nie wybierze w terminie swojego prawa z tytułu istotnego naruszenia umowy, przysługują mu takie same prawa, jak w przypadku nieistotnego naruszenia umowy.

7.16 Kupujący ma obowiązek udokumentować zakup towaru (najlepiej dowodem zakupu). Bieg terminu rozpatrzenia reklamacji rozpoczyna się od chwili otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia woli Konsumenta o skorzystaniu z uprawnień wynikających z wadliwego wykonania. Towar na czas transportu powinien być opakowany w odpowiednie opakowanie celem uniknięcia uszkodzeń, powinien być czysty i kompletny. W przypadku, gdy towar nie jest odpowiednio zabezpieczony i ulegnie uszkodzeniu w transporcie, dostawca nie ponosi kosztów związanych z tym uszkodzeniem.

7.17 Towar nie może być uszkodzony mechanicznie przez Klienta. Próby naprawy towaru przez Klienta są niedopuszczalne i mogą być traktowane jako nieuprawniona reklamacja!

7.18 Sprzedawca ma obowiązek podjąć decyzję w związku z reklamacją lub faktem, że do podjęcia decyzji konieczna jest profesjonalna ocena. Informacja o konieczności przeprowadzenia ekspertyzy zostanie w tym terminie przekazana kupującemu.

7.19 Sprzedawca rozpatrzy reklamację Kupującego, obejmującą usunięcie wady, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej zgłoszenia, chyba że z Kupującym-Konsumentem zostanie pisemnie uzgodniony dłuższy termin. Po upływie tego terminu kupujący-konsument ma takie same prawa, jak gdyby doszło do istotnego naruszenia umowy.

7.20 Jeżeli sprzedawca bezpodstawnie odmawia usunięcia wady, kupujący będący konsumentem może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.

7.21 Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas od zgłoszenia reklamacji do chwili jej rozpatrzenia lub do chwili, gdy kupujący był zobowiązany odebrać rzecz.

7.22 O rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca informuje Kupującego drogą e-mailową lub za pomocą wiadomości SMS.

7.23 W przypadku uzasadnionej reklamacji kupującemu Konsumentowi przysługuje zwrot celowo poniesionych kosztów (transport najtańszym sposobem).

7.24. Uprawnienia z odpowiedzialności za wady Towaru nie dotyczą w szczególności przypadków, w których wada lub uszkodzenie wystąpiło:

  •          uszkodzeń mechanicznych Towaru
  •          ingerencja w towary, klęska żywiołowa,
  •          niewłaściwe użytkowanie,
  •          poprzez użytkowanie go niezgodnie z instrukcją obsługi lub wskazówkami podanymi na opakowaniu lub w karcie gwarancyjnej,
  •          użycie niezgodne z ogólnie znanymi zasadami użytkowania,
  •          w sposób ewidentny poprzez używanie w warunkach nieodpowiadających temperaturze, zapyleniu, wilgotności, wpływom chemicznym i mechanicznym środowiska, które zostały bezpośrednio określone przez producenta lub które wyraźnie wynikają z charakteru rzeczy,
  •          wyraźnie nieprofesjonalna instalacja i obsługa,

Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu wad nie rozciąga się także na zużycie spowodowane normalnym użytkowaniem, w przypadku Towaru sprzedanego po niższej cenie z powodu wady, dla której uzgodniono niższą cenę, w przypadku Towaru używanego z powodu wady odpowiadającej stopniowi użytkowania lub zużycia i rozdarcie, jakie Towar posiadał w momencie odbioru przez Kupującego.

Inne prawa i obowiązki stron umowy

8.1. Kupujący nabywa własność towaru poprzez zapłacenie pełnej ceny zakupu towaru.

8.2. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że oprogramowanie oraz inne elementy tworzące interfejs internetowy sklepu (w tym zdjęcia oferowanych towarów) podlegają ochronie prawa autorskiego. Kupujący zobowiązuje się nie dokonywać żadnej czynności, która mogłaby pozwolić jemu lub osobom trzecim na ingerencję lub korzystanie z oprogramowania lub innych elementów wchodzących w skład interfejsu internetowego sklepu.

8.3. Kupujący korzystając z interfejsu internetowego sklepu nie jest uprawniony do stosowania mechanizmów, oprogramowania ani innych procedur, które mogłyby mieć negatywny wpływ na działanie interfejsu internetowego sklepu. Z interfejsu internetowego sklepu można korzystać wyłącznie w zakresie, w jakim nie narusza to praw innych klientów sprzedawcy i jest to zgodne z jego przeznaczeniem.

8.4. W stosunku do kupującego sprzedający nie jest związany żadnymi kodeksami postępowania w rozumieniu przepisów § 1820 ust. 1, s. n) Kodeksu Cywilnego.

8.5. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w wyniku ingerencji osób trzecich w interfejs internetowy lub w wyniku korzystania z interfejsu internetowego niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Ochrona danych osobowych

9.1. Ochronę danych osobowych kupującego będącego osobą fizyczną zapewnia ustawa nr 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych, z późniejszymi zmianami.

9.2. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacyjny, numer NIP, adres e-mail, numer telefonu (zwane dalej łącznie „danymi osobowymi” ).

9.3. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedającego w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy kupna.

9.4. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że ma obowiązek podać swoje dane osobowe w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą (podczas rejestracji, na swoim koncie użytkownika, podczas składania zamówienia z interfejsu internetowego sklepu) oraz że ma obowiązek bez zbędnej zwłoki poinformować sprzedawcę o zmianie swoich danych osobowych dane.

9.5. Sprzedawca może powierzyć przetwarzanie danych osobowych kupującego osobie trzeciej jako podmiotowi przetwarzającemu. Poza osobami przewożącymi towar, dane osobowe Sprzedającego nie będą przekazywane osobom trzecim bez uprzedniej zgody Kupującego.

9.6. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas nieokreślony. Dane osobowe będą przetwarzane w formie elektronicznej w sposób zautomatyzowany lub w formie drukowanej w sposób niezautomatyzowany.

9.7. Kupujący potwierdza, że ​​podane dane osobowe są prawidłowe i że został poinformowany, że jest to dobrowolne podanie danych osobowych. Kupujący oświadcza, że ​​został poinformowany o możliwości wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w stosunku do sprzedawcy poprzez pisemne powiadomienie dostarczone na adres sprzedawcy.

9.8. W przypadku, gdy kupujący uważa, że ​​sprzedawca lub podmiot przetwarzający (art. 9 ust. 5) przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem ochrony życia prywatnego i osobistego kupującego lub z naruszeniem prawa, w szczególności jeśli dane osobowe są nieprawidłowe z punktu widzenia w celu ich przetwarzania może:

  •          zwrócić się do sprzedawcy lub przetwórcy o wyjaśnienia,
  •          zażądać od sprzedawcy lub podmiotu przetwarzającego usunięcia powstałego w ten sposób warunku. W szczególności może to wiązać się z blokowaniem, poprawianiem, uzupełnianiem lub usuwaniem danych osobowych. Jeżeli żądanie kupującego zgodnie ze zdaniem poprzednim zostanie uznane za zasadne, sprzedawca lub podmiot przetwarzający niezwłocznie usunie wadę. Jeżeli sprzedawca lub podmiot przetwarzający nie zastosuje się do żądania, kupujący ma prawo zwrócić się bezpośrednio do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Niniejsze zastrzeżenie nie ma wpływu na prawo kupującego do bezpośredniego kontaktu z Urzędem Ochrony Danych Osobowych.

9.9. Jeżeli kupujący zażąda informacji o przetwarzaniu jego danych osobowych, sprzedawca ma obowiązek udzielić mu tej informacji. Sprzedawca ma prawo żądać rozsądnej zapłaty, nieprzekraczającej kosztów niezbędnych do udzielenia informacji za udzielenie informacji zgodnie ze zdaniem poprzednim.

9.10. Kupujący wyraża zgodę na przesyłanie informacji związanych z towarami, usługami lub działalnością sprzedającego na adres e-mail kupującego.

Dostawa

10.1. O ile nie uzgodniono inaczej, wszelka korespondencja związana z umową kupna musi być doręczana drugiej stronie umowy w formie pisemnej, pocztą elektroniczną, osobiście lub listem poleconym za pośrednictwem operatora pocztowego (według wyboru nadawcy). Przesyłka do Kupującego zostaje wysłana na adres e-mail podany w jego koncie użytkownika.

10.2. Wiadomość jest dostarczana:

  •          w przypadku doręczenia drogą elektroniczną, z chwilą jej otrzymania na serwerze poczty przychodzącej; integralność wiadomości przesyłanych pocztą elektroniczną może zapewnić certyfikat,
  •          w przypadku doręczenia osobistego lub za pośrednictwem operatora pocztowego, poprzez odbiór przesyłki przez adresata,
  •          w przypadku doręczenia osobistego lub za pośrednictwem operatora pocztowego, także poprzez odmowę przyjęcia przesyłki, jeżeli adresat (lub osoba upoważniona do odbioru przesyłki w jego imieniu) odmówi przyjęcia przesyłki, w przypadku doręczenia za pośrednictwem operatora pocztowego, po upływie terminu dziesięciu (10) dni od dnia nadania przesyłki i wezwania adresata do odbioru przechowywanej przesyłki, jeżeli przesyłka przechowywana jest u operatora pocztowego, nawet jeżeli adresat nie dowiedział się o przechowywaniu.

Rozwiązywanie konfliktów

11.1. Zgodnie z ustawą nr 634/1992 Sb. o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami, kupujący będący konsumentem ma prawo do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego wynikającego z umowy kupna. Podmiotem uprawnionym do prowadzenia pozasądowego rozstrzygania sporów jest Czeska Inspekcja Handlowa. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: www.coi.cz. Pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego wszczynane jest wyłącznie na wniosek konsumenta i tylko wtedy, gdy spór nie mógł zostać rozstrzygnięty bezpośrednio ze sprzedawcą. Propozycję można złożyć nie później niż po upływie 1 roku od dnia, w którym Konsument po raz pierwszy skorzystał ze swojego uprawnienia będącego przedmiotem sporu ze Sprzedawcą. Konsument ma także prawo do wszczęcia pozasądowego rozwiązywania sporów on-line za pośrednictwem platformy ODR dostępnej na stronie internetowej ec.europa.eu/consumers/odr/.

11.2. Sprzedający zobowiązuje się do preferencyjnego poszukiwania pozasądowego rozstrzygania sporów z Kupującym, jeżeli Kupujący ich nie odrzuci.

11.3. Wymienione procedury nie stanowią mediacji w rozumieniu ustawy nr 202/2012 Dz.U. o mediacji, z późniejszymi zmianami, ani arbitrażu w rozumieniu ustawy nr 216/1994 Dz.U. o postępowaniu arbitrażowym i wykonywaniu orzeczeń arbitrażowych, z późniejszymi zmianami, oraz jego użycie nie ma wpływu na upoważnienie stron do kierowania swoich roszczeń do Czeskiej Inspekcji Handlowej lub do sądu. W czasie trwania rokowań w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu przedawnienia i okresy wykluczenia zgodnie z Kodeksem cywilnym nie biegną ani nie zaczynają biec, dopóki jedna ze stron sporu wyraźnie nie odmówi kontynuowania sporu negocjacje.

11.4. W przypadku reklamacji Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą pisemnie na adres siedziby lub drogą elektroniczną; sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji po jej rozpatrzeniu bez zbędnej zwłoki. Kupujący ma prawo złożyć skargę do organu nadzorczego lub państwowego organu nadzorczego w rozumieniu §1820, ust. 1, s. s) Kodeksu Cywilnego.

Postanowienia końcowe

12.1. Jeżeli stosunek związany z korzystaniem ze strony internetowej lub stosunek prawny ustanowiony umową kupna zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), strony postanawiają, że stosunek ten podlega prawu czeskiemu. Nie ma to wpływu na prawa konsumentów wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

12.2. Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie koncesji handlowej i działalność sprzedawcy nie jest objęta żadnym innym zezwoleniem. Inspekcję handlową przeprowadza właściwy urząd handlowy na obszarze swojej właściwości.

12.3. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu okaże się nieważne lub nieskuteczne lub takim się stanie, nieważne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem, którego znaczenie będzie możliwie najbliższe nieważnemu postanowieniu. Nieważność lub nieskuteczność jednego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień. Zmiany i uzupełnienia umowy kupna lub warunków handlowych wymagają formy pisemnej.

12.4. Umowa kupna, łącznie z warunkami handlowymi, jest archiwizowana przez sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest dostępna.

12.5. Dane kontaktowe sprzedawcy: adres dostawy Trocnovská 70, 374 01 Trhové Sviny, adres e-mail prodejna@doppler.cz, telefon 386301633.


  • Meble ogrodowe

    Wybierz z szerokiej gamy mebli ogrodowych.

    Szczegół
    Meble ogrodowe
  • Poduszki i siedzenia

    Szeroka oferta poduszek i siedzisk do mebli ogrodowych.

    Szczegół
    Poduszki i siedzenia
  • Parasole

    Nasze parasole charakteryzują się dużą wytrzymałością i trwałością.

    Szczegół
    Parasole
  • Parasole

    Wybierz parasol spośród szerokiej gamy rozmiarów i kolorów.

    Szczegół
    Parasole