Brak produktów
Kupiłeś u nas towar, który dotarł do Twojego domu połamany, porysowany, połamany lub wgnieciony, a może po prostu zmieniłeś zdanie? Niezależnie od tego, czy z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru, oferujemy Ci wszystkie możliwości zgodnie z Kodeksem Handlowym – odstąpienie od umowy, wymianę towaru, zwrot pieniędzy itp.
Szczegółowe informacje znajdziesz w naszym warunki biznesowe.
Poniżej przygotowaliśmy do pobrania proste formularze, które ułatwią Państwu komunikację z naszym działem reklamacji i serwisem.
Formularz odstąpienia od umowy kupna
Oferujemy Państwu również możliwość konsultacji i naprawy, jeśli zakupiony u nas towar nie jest już objęty gwarancją. Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z naszym działem reklamacji i serwisu:
sklep@doppler.cz
Bądź na bieżąco